Taking too long? Close loading screen.

وبلاگ صنعت هیدرولیک

پمپ هیدرولیک بکهو چیست؟

مشخصات پمپ هیدرولیک بکهو

حال به معرفی پمپ هیدرولیک بکهو می پردازیم. بیل بکهو نیز مانند سایر ماشین آلات راهسازی دارای چند نوع پمپ هیدرولیک است. پمپ هیدرولیک کارتریجی ، پمپ هیدرولیک چدنی و پمپ هیدرولیک آلومینیومی از این دسته پمپ ها هستند.

به کار گیری چند نوع پمپ هیدرولیک بکهو و سایر ماشین آلات سنگین باعث می شود که انواع قطعات و لوازم دیگر دستگاه ، جا به جایی و چرخش دستگاه حول یک محور خاص را به خوبی انجام می دهند. این عمل باعث می شود فشاری که بر روی پمپ های هیدرولیک وارد می شود را بتوان کنترل کرد و باعث مصرف بهینه انرژی می شود که باعث می شود حرکت و کنترل دستگاه با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. از قطعات اصلی بیل بکهو یا بکهو لیدر می توان به سیستم های فشار هیدرولیک اشاره کرد. این قسمت در هنگام فعالیت کردن ماشین باعث می شود که توسط فرمان ماشین و به دست ما نیرویی به بازوها و دیگر قسمت ها انتقال داده می شود و باعث حرکت کردن به جهات مورد نظر می شود.

از نکات مهم پمپ هیدرولیک بکهو می توان به سایز سیلندر اشاره کرد ، زیرا که لیتراژ دستگاه را می توانیم از روی سایز سیلندر تشخیص دهیم. کیفیت قطعات پمپ هیدرولیک بکهو نظیر بوش پمپ هیدرولیک ، فنر پمپ ، کوپلینگ پمپ هیدرولیک ، بلبرینگ پمپ هیدرولیک و سایر قطعات پمپ هیدرولیک تاثیر فراوانی در عملکرد پمپ هیدرولیک بکهو خواهد گذاشت. قطعات به کار رفته در محصولات و ماشین آلات فروشگاه هیدرولیک نادری ، مدرن ترین و با کیفیت ترین قطعات در نوع خود هستند و این تضمین را به شما می دهیم که پمپ هیدرولیک بکهو و تمام پمپ های هیدرولیک این فروشگاه بهترین عملکرد را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

تگ ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X