۱-عدم تناسب فیلتر روغن با سایز مکش پمپ و یا کثیف بودن فیلتر.
۲-عدم آب بندی مناسب خط مکش پمپ که منجر به ورود هوا به سیستم میشود.
۳-عدم آب بندی شیر و اتصالات مخزن تا ورودی پمپ و نفوذ هوا از آن نواحی به داخل پمپ.
۴-عدم تناسب و یکنواختی سایز لازم بین قطر شیلنگ و یا لوله از مخزن تا قسمت مکش پپمپ نسبت به قطر ورودی پمپ و لرزش پمپ
۵-عدم هم محوری و یا در یک راستا نبودن شافت موتور(کالیبره نبودن کوپلینگ)
۶-سردی بیش از حد روغن هیدرولیک یا بالا بودن ویسکوزیته روغن.
۷-خرابی و مشکل داشتن کاسه نمد.
۸-از بین رفتن آبنبدی قطعات داخل پمپ و بروز نشتی داخلی.
۹-استاندارد نبودن تانک روغن هیدرولیک نسبت به دبی پمپ.